Alla inlägg under juli 2013

Av Per - 4 juli 2013 20:35

Nu planerar jag för att åka och tävla med Pele på Lördag 6/7 till Midlanda banan å han är anmäld till Delta whippen som går över distansen 488meter


Så nu hoppas vi att det går bra för han , han har ju gillat banan där starkt men nu har han inte sprungit där något i år


Och som jag säger Bollen är rund allt kan hända men nu ser jag framåt och hoppas på honom denna gång som alla andra gånger


Pele gör så gott han kan han är ju 5år nu men han kämpar på så gott han kan de vet jag.


Han tävlade i Järbo i Midsommar då vann han sitt kort race 285meter på fina 19,00 sek så han har min fulla tillit å testa ett medel lopp nu på 488meter.


Vi går nu och tänker å hoppas så mycket på parningen vi ska göra på vår Black Nitro med Jazzcthime som bor i Finland,  det är en underbar hane med mycket trevligt uttryck och springlinjer bakom så det längtar vi till det blir Vid nästa löp omkring oktober månad   Men den som väntar på någe gott väntar inte för gäves. 


Hare så gott alla


// Per


Ovido - Quiz & Flashcards