Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Per - 3 oktober 2010 17:44

Nu har vi gjort tävlingsuppehåll för i år


Hade verkligen viljat gjort års avs....  i västerås med hundarna. 


Men nu  väntar jag  på att det ska bli opperation av min arm o axel.

För detta år har gått i värkens tecken,,,,


Vad gör jag inte för mina spring glada whippar.


 Nu hoppas jag att skallpellen gör bra jobb i lag med op läkaren,,,,


Så vi kan satsa lite mer med hundarna till våren med lite mer träning, än va dom fått denna säsong.


Jag är jätte stolt med en Klass 1  en klass 2 a o till sist en klass 3a med tre möjliga whippar.

med den spar samma träning dom fått den här säsongen .


Vi har kämpat på så mycket en sjuk pensionär klarar


Jag tackar samtliga hundkappare för en trevlig säsong och allt skoj vi haft tillsammans på banorna runt om i landet som jag kunnat få vara med på.


//// Per N


Ståhej Ragtime



Ovido - Quiz & Flashcards