Alla inlägg den 24 april 2010

Av Per - 24 april 2010 17:12

Rebecka till Tandläkarn i dag det blev ett RUGGIGT kostnads förslag på lagning av tre riktigt trasiga tänder.

Så nu blir det nog vattgröt resten av vår o sommaren, eller okså tar jag mutter tången och drar jag  ut dom själv åt henne.

Blåsten håller i sig med stora is bitar i trotts 20grader på termometern.

Min hö arm håller värken i sig och nu låser den djäv........ sej också.

Nej nu får värmen komma o värma upp mej,  När jag sitter o skriver så tänker jag på alla goa hundkappare som jag skulle vilja försöka matcha i år i alla fall, min värk blir bara sämre med åren tyvärr. Men vem fan kan ha värk när banan lockar

 Nej nu får jag sikta framåt ett tag till. Här nedan är ett av våra  glädjeämmnen



  



Pyret


Hare bra


Per 


Ovido - Quiz & Flashcards