Alla inlägg den 13 september 2010

Av Per - 13 september 2010 21:24

Jag har i alla fall kunnat dragit några strån till stacken när det gäller att få bort lite o gräs och Klippt lite gräs så vi får lite mer parkerings platser till tävlings dagen. Det känns jätte bra att kunna gjort något nu på höst kanten i alla fall för klubben.


Ja då är anmälningarna klara till Järbo Tävlin......  19/9 .Kollat ranklista det känns skit kul med så mycket anmälda hundar hit till oss. Nu är det bara o hoppas vädreds makter är på vår sida med fint tävl.... väder.

Så nu är det bara o vänta till tisd kväll med att se start ordningen.


Var till röntgen och dom körde ett ultra ljud på min bersväliga arm/axel, så nu vet jag vad som komma skall. Diagnos visade att av fyra senor som styr min arm var det bicepts...... som var ok, nr 2  satt i hop nätt o gämt nr 3 var  helt av den sista såg besvärlig ut. Så tur att jag har en så förstående fru, så jag kan tävla så gott jag kan med våra hundar. För när det tävlas brukar ja säja att det är fan så mycket roligare att ha värken.


Hare så gott och Välkommen till Järbo tävlingen  Söndag 19/9  


Så nu hoppas jag att det funkar bra för hundarna o mej på tävlings dagen för den har jag sett fram i mot

// Per 

Ovido - Quiz & Flashcards