Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Per - 24 januari 2011 18:13

Hej igen efter en lång tids uppehåll på Bloggen.


Operationen som jag sett fram i mot så väldigt, blev inte som jag hoppats.

I dag samma värk som före om inte värre.

En stor posetiv sak i alla fall skall jag till ortopeden på onsdag o kolla hur det ser ut medicinskt med axel helv..... .

Magen ballade ur totalt eft operationen, men inte såå konstigt , Tuff medecin sedan min arb olycka 97,

Så nu får jag fortsätta med mina medeciner o hoppas på att han där uppe håller mej under armarna o Rättar till lite Trassel för oss.

Hoppet är ju det sista som sviker sägs det o HOPPAS det är så nu också.


Lite posetivare så ringde en av våra valp köpare av räser kullen till mej

och det känndes skit kul allt ok på den sidan i alla fall.


Så nu ser jag framåt med våra två svarta räser maskiner här hemma.

Det blir att ta ett steg i taget men framåt ska vi i alla fall.


Härligt i dag med + 6grader det känns underbart så nu är det bara attse framåt o hoppas att vi har fått nog på ett tag fram över.


Hundarna mår i alla fall bra nu. Så dom ska få komma igång sakta men säkert dom också ,


Jag / vi   har bytt tävlings klubb för rundbane tävlandet så i år Tävlas det för Västerås Hundkapplöpnings Klubb.


Vi har tävlat för dom tidigare o de var inga problem då.


Så det ordnar sig nog nu också får jag hoppas.


Jag ska i alla fall göra mitt för att vara med på pall plats med våra hundar.

Det gäller att sikta mot stjärnorna för att komma till Tall topparna


Hej o Hå så länge

Per


Ovido - Quiz & Flashcards