Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Per - 17 januari 2010 22:44

Av Per - 17 januari 2010 17:38

I dag har vi vilat för det mesta.

Men den klassiska promenaden på ca en mil den kommer vi inte ifrån så länge vi har hundar som jagar på oss med den.

Den började bra första problemet blev en lurvig bland hund av någe slag.

Vår Qumpan skrek rakt ut och försökte slita sig lös och jaga på egen hand,men en äldre dam passerade i samma tillfälle, hon höll för sina öron och tittade på mej, jag läste hennes tankar , att vi skulle vara på ett mycket varmare ställe     för tillfället. Gissa om jag skämdes   ?? Husse kan honoms tilltag så det lyckas inte i dag heller.

Min axel gör väldigt ont efter denna perss. Huvudsaken att husse segrade  ,värken tar jag i stället för en uppäten trasselsudd. Sen lite längre fram såg hundarna tre katter som inte vi såg då var cirkusen igång igen men har man hundar som vill jaga allt som rör sig då är det bara så,  jag får skylla mej själv. Huvudsaken att dom har kul o trivs med det, Vi älskar våra hundar dom kommer alltid i första hand. Nu hoppas jag att dom är nöjda med dagens äventyr......


// Per



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards