Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Per - 19 januari 2010 21:35

I dag var det dags för Sotaren Att sota skorsstenen. Han skulle Komma Mellan 07,00-10,00 män När vi kom ur sängen Äntligen, med en natt med orsakas värk som av en arb plats olycka 97för mig. Med huset fullt med vakt vi hundar Trodde.

Två whippar som försökt dela säng med oss, sju stycken i tre Andra rom.

Kommer vi glada i hagen upp, kokar kaffe, ger hundarna mat, släpper ut dom för morgon rastningen. När vi sitter med ny bryggt gottKaffe och nätet på kopplat, börjar jag Fundera skulle Int Sotarn acryl Komma nu på morgon, ringer och kollar läget. Sotarn acryl säger jag var till er i morrse och knackade på men ingen öppnade kom och. Då tänkte jag whipparna är bara glada Att Husse är hemma o vaktar dom. Jag följde Vår äldsta dotter till Biltema i Gävle för hon Måste ha lite reserv delar till bilen, efter som vi ändå var där så blev det genomgång av Jula o Hööks så dagen blev en riktig avkoppling för mej o Maria i dag


Vi hörs i  morron


/ / Per


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards