Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Per - 22 mars 2010 23:13

I dag har jag vilat mest hela dagen,så nu går jag för egen maskin igen men arm elände ska få sig en omg hos min husläkare i morgon,ny medicin ska jag iallafall se till att jag får- Så jag får känna mej som människa i mellan åt.

Stort Tack för upp muntran det värmde gott jag ser nästan solen när jag blundar i kväll. hare så jätte gott ni med, Hälsa resterande Tystberga Ligan.

Nu ska jag göra ett försök att träffa John Blund någon timme, innan Läkarbesöket


Hörs i möra

//Per

Av Per - 22 mars 2010 09:52

Hej på er som tittar in till oss i mellan åt !!


Nu för tillfället har jag problem med min värk åt alla håll.

Men nu till det posetivare,Vilket härligt väder vi har i dag 2,4 grader och solen lyser på oss.


Våra hundar mår bra (peppar-peppar ta i trä) Dom känner att det kommer mer o

mer åt rätt håll med värmen och kanske en sommar snart  nog .

Det blir väl lite si å så med det mesta här ett tag tills jag kommer i gång igen,(hoppet är det sista som sviker sägs det ) jag hoppas i alla fall på det.

Rebecka får försöka så gott hon kan, hon är även hon dålig oftast, men vi försöker så gott det går för närvarande.

Tack o lov håller Hundarna humöret oftast uppe.


Många soliga hälsningar från oss

//per 


Ovido - Quiz & Flashcards