Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Per - 2 maj 2010 22:46

Ja då försöker jag i kväll igen. Igår var jag duktig och hade skrivit ganska mycket  poff så var det borta med vinden.


i går cyklade vi med Pele o Pricken pele travade som en gud skötte sig jätte bra, han verkar gilla lite cykling vi får väl se hur det blir i fortsättningen med detta.

Jag får väl blanda lite av varje i hans träning.


Pricken han var ivrigare så han drog Rebecka på en liten tur


Idag cyklade jag med Nitro ca 1mil hon var helt underbar, koncentrerade sig verkligen på sitt jobb. Även hon travade jätte bra, så även hon är villig o träna lite av varje hon med, Nitro o Pele är som vi säger knoll o tott. dom två gillar verkligen varandra på alla sätt o de känns skönt på tanke att dom ska tävla med husse i lag med varandra.


Rebeckas bravad med häståkan gick bra inga skador på henne heller.


Värmen o dom varmavindarna har kommit till mej nu så ska det bli ordning o reda på torpet igen som man säger,


Har tyvärr inte kunnat vara nere i Järbo på arb dagarna som varit, Jag har problem med hö armen så jag får vänta med detta ett tag till.


Jag jobbar av detta längre fram på säsongen för Gud byggde inte Rom första dagen. 


Hare gott så hörs vi i morron kväll


// Per

Ovido - Quiz & Flashcards