Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Per - 24 maj 2010 21:22

Hejsan nu ska jag ta tag o skriva flitigare, Nu lovar ja faktiskt......

Har haft regn till o från några dar men nu är det lite moln Gubbar på himlen å 12grader varmt i kväll.

Har problem med min Hö axel o arm så jag vet inte var jag ska ta vägen.

Var till vår Hälsocentral i förrgår så nu när jag ringer eller anmäler mej i kassan behöver jag bara säga jag heter Per No så vet alla vem jag är.

Doktorn gick i genom mej grundligt så nu ska jag till ortoped så småningom,med axeln o armen. Men han tror att det är diskbråck , så nu är det som vanligt i gen.

Nu serjag fram i mot att få tävla med Pele på Midlanda banan på söndag.

Härligt motstånd får jag lova. Men jag önskar att jag får tävla o ha roligt trots att kroppen säger  från. Men det är ju fan så mycket roligare att ha ont när jag kan glädja mig med det jag tycker är roligt när jag ändå ska ha så mycket värk o krångel.

Hjälpt Rebecka o plantera lite syrener mot vår vägen. Så nu är husfriden klar för dagen.

Här springer Black Knight på mål rakan 286met tid 18,88 sek  Järbo

  

Foto Katta Lindberg



//per

Ovido - Quiz & Flashcards