Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Per - 9 februari 2010 20:40

I kväll -5,1 grad o snöar om vart annat, Dagen började med sjukgymnast besök så det vart en riktig genom gång av axlar nacke rygg så nu får jag troligen lätt gymnastik i varm bassäng, det ser jag verkligen fram i mot. Det är jätte bra för min värk med varm bad, för det har varit en otroligt hård vinter mot min kropp. Jag träffade på en av personalen från badet och hon tyckte det var kul att träffa på mej igen, skönt att bli välkommen tillbaka. 

Hemma var hundarna som förbytta i snön och snö högarna som är ca 3m höga var jätte kul att springa upp och ner rut tomten, det är stigar över allt så dom var som yr väder över allt på en gång. Nu i kväll fick dom som avslutning på dagen en var sin tjur muskel så nu är det lugnt o fridfullt i alla hörn här hemma.   



Hörs i morron tack o hej leverpastej

// Per

Ovido - Quiz & Flashcards