Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Per - 25 februari 2010 22:30

I morse vaknade jag sista ggn 800, så nu var det bara att jaga min Läkare igen på telefon, domningar i händer o armar och en djävl..... värk i min hö-axel igen. Varför kan det inte vara lugn o ro på värken över natten i allafall.

Så nu är det bara att invänta telefon från Hälso centralen.

Hankar man sig ut ser man snö snö snö vart man än ser. Tänker då det kommer en vår med värme och då blir det vatten vatten åt alla håll.  Människan är nog lite bortskämd med det mesta klagomål dom har.

Men sjuk pension 2004 efter en arb plats olycka 1997 jag var ju bara 39år när han var på väg att hämta upp eller ner skit i samma. Jag lever trots allt och klarar av komma framåt av egen maskin.


Men vad jag längtar efter hundkapp träning o tävling och allt snällt folk o hundarna som följts åt genom åren. 

Ju mer jag funderar på allt kring min ständiga värk, så tänker jag men vilken tur jag hade i alla fall kan reda mig själv.


PS Rebecka o Hundarna börjar nu göra kväller så det är bäst jag gör ett nytt tappert försök med att få sova en stund i natt också.


//Per

Ovido - Quiz & Flashcards