Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Per - 12 februari 2010 19:32

I dag var det lugna gatan här, Hundarna fick sina klassiska promenader, Svartingarna som vi har far runt på tomten som svarta tromboner men dom trivs som fisken i vattnet. Dom är nog glada att husse skottat av så mycket som möjlig Nu kan dom fara runt som dom vill.

Vatten i väggen är nog inte så allvarligt som jag trodde får vi hoppas. Men grabbarna ser nu fram mot en ny tapetsering,nu är det bara att pojkarna kommer överens om vilken tapet dom ska ha, detordnar sig nog.

Jag fick en vilo dag på sängen,skönt med det nu när jag fått ny medicin och sluta snusa samtidigt men jag har klarat mig utan SNUS idag också skönt.

Jag kan rekommendera snus plåster hör av er om det är någon som vill försöka matcha mig och sluta snusa samtidigt som mej.


Lillhästen "Pyret" har haft kolik känning men det har ordnat upp sig det också.

Geten "Majsan" har börjat släppa ullen så det måste vara vår på ingång snart?? 


Hörs i morron god kväll


//Per 

Ovido - Quiz & Flashcards